25 decembrie 2010

Mesaje de Craciun

           Asa cum se intampla an de an, iata ca nici anul acesta saracuta mea casuta de mesaje a telefonului nu a scapat "nevatamata" :) An de an oamenii si-au facut obiceiul de a trimite mesajele de bine , urarile cuvenite diferitelor sarbatori cu ajutorul SMS-urilor.
           De ce alegem sa facem asta ? Sincer, nu am stat sa ma gandesc... Dar probabil la bazele aceste actiuni (mai mult sau mai putin voluntar) isi joaca rolul si faptul ca e mai ieftin decat un apel :D ...sau pentru ca in acest mod rezolva TOTUL cu un simplu SEND to ALL .
           Nici de aceasta data, casuta de mesagerie nu mi-a stat linistita (si asta chiar ma bucura :))   ). Am primit de la prieteni, rude, amici ... ba chiar si de pe la necunoscuti - probabil in forfota scrierii mesajului a tastat ceva gresit :))).
            In cele ce urmeaza am sa va prezint cateva mesaje din cele primite. Rugamintea mea este ca tu -cel care citesti- sa le iei ca pe o urare personala "de la mine pentru tine"  :))


1. "sarbatori fericite si un an nou plin de bucurii" (Cristina - colega de facultate)

2. "L-am visat pe Mos azi-noapte, venea tare de departe, cu un sac mare in spate, sa v-aduca sanatate. Deci asteapta-l ca el vine, dar acum este la mine" (Matusa mea)

3. "Nasterea Mantuitorului sa va aduca liniste sufleteasca, pace in suflet, multa sanatate, noroc mult si fericire. Sarbatori Fericite si La Multi Ani" (Stalone - un amic "virtual")

4. "Sarbatorile cand vin, sa va fie cosul plin, sa aveti pe saturate, casa plina, sanatate! Punga sa geama de bani, mult noroc si La Multi Ani!" (Violeta - iubita mea)

5. "Mos Craciun bate la usa, scoate mana din manusa si va da din palma lui darurile cerului, langa brad si langa foc, sa va umple de noroc! Craciun Fericit" (anonim)

          ....si desigur lista poate continua, dar am sa ma opresc aici. De ce ? Pai pentru a-ti da si tie ocazia sa-ti lasi un gand bun, sa ne arati ce mesaje ai primit si ce ai trimis. Iar iu incheiere am de gand sa dau si eu cu colindatu, chiar daca nu am sa incep cu "Ne dati, ori nu ne dati .... "  :))
"Fie ca Nasterea Domnului sa va incarce de liniste interioara, pace in suflete,mult noroc si sanatate multa, fericire cu carul si de ce nu ... ceva mai multi bani. Fie ca Mosul sa alature in jurul Sfintei Lumini a Craciunului pe toti cei dragi inimii voastre. Sarbatori Fericite si La Multi Ani!" (eu)



Niciun comentariu: